Tuesday, September 11, 2018

#takaful

Rupanya ada juga segelintir kawan2 saya ada masalah claim #takaful.

Ambil 2 tips saya ni dulu.
inshaAllah takde masalah dengan claim takaful.

1. Apply takaful masa tengah sihat segar bugar.
> jangan bertangguh sebab masih sihat.
> jangan tangguh sebab orang lain tak bagi.
> jangan ambik masa 3 tahun untuk survey.

2. Pilih agen yang komited dan bersungguh2 buat kerja.
> Cari agen yang selalu masuk ofis.
> Cari agen yang selalu update aktiviti.
> Cari agen yang ada recognition.
> Cari agen 100% fulltime.

** Jika anda ada masalah ada sakit sebelum ambil takaful, minta maaf saya tak dapat bantu. Even saya adik beradik dengan CEO takaful pun takleh buat apa. Pergilah bawak mahkamah pun kompem kalah!

Tapi... jika Mana2 kawan saya yang ada masalah agen tak membantu buat claim boleh pm saya.
Saya sudi bantu.

Kredit: Khairil AR

#cpmbk

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...