Sunday, September 23, 2018

MINTA MAAF SAYA TAK JADI AMBIL TAKAFUL


Ramai yang bila tak jadi ambil TAKAFUL, mereka minta maaf dengan ejen. Jangan minta maaf dengan ejen.

Tapi,

Minta maaf dengan diri sendiri, pasangan, anak-anak & keluarga.

Saya TAK JADI ambil TAKAFUL,

Bermakna saya TAK JADI tinggalkan wang untuk menyara hidup mereka bila saya di panggil mengadap Illahi.

Saya TAK JADI ambil TAKAFUL,

Bermakna saya TAK JADI sediakan wang untuk menyara keluarga bila saya diuji lumpuh, cacat kekal @ mengidap penyakit kritikal dan tiada sumber pendapatan lagi.

Saya TAK JADI ambil TAKAFUL,

Bermakna saya TAK JADI sediakan dana perubatan, bila perlu bayar bil hospital puluhan ribu.

Bila datang saat itu, masih mahu minta maaf dengan ejen?

JANGAN MINTA MAAF DENGAN SAYA!

So for those who understands this, do not hesitate to reach out to me for help..I am readily here to fulfill my duty to help YOU and YOUR FAMILY..the sooner you decide, the quicker you can get those worries away.

Kredit:FB Razif Mohd Mokhtar


#cpmbk
#takaful
#hibah

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...