Sunday, February 3, 2013

Saya doakan tuan boleh bekerja dengan company tuan sampai ke akhir hayat

Aku dah jumpa ramai yang berkata begini;
"Saya ni kompeni dah bagi medical, rasanya tak perlu la Takaful ni"

Aku cuma diam, dan bertanya sendiri dalam hati;
"Patut ke aku declare dekat dia dengan kompeni mana aku kerja kat KLCC? Patut ke aku bgtau macam mana powernya medical kad company aku bagi sampai cirit sekali pun boleh masuk prince court takde banyak soal? Patut ke aku dedahkan segala power medical company aku untuk lawan dengan medical company dia yang confirmlah aku menang?"

Sudahnya aku memilih jalan ini;
"Saya doakan tuan boleh bekerja dengan company tuan sampai ke akhir hayat"


credit to: mr takafulman

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...