Monday, February 4, 2013

perbualan telepon guru ilmu hitam vs insuran telemarketer.

Hahahahhahah.. aku nak ketawa dulu.. gelak terguling tergolek aku dengar citer guru ilmu hitam kena ushaa insurans telemarketer... Nie dapat dari FB aku sendiri.. kawan post.. best siot.. manerlah tahu aku dok call dapat customer macam nie.. ntah lah auta atau betuiiiii...

Telemarketer: Hello, encik Lizzam. Saya **** dari ****. Encik telah terpilih untuk polisi insurans **** blah blah blah

Lizzam: yeke? Tapi polisi yang sekarang ni pun dah 3 bulan tertunggak ni. Polisi encik boleh tertunggak berapa bulan?

Telemarketer: Tertunggak 3 bulan ye? Tak apa la kalau macam tu. *klik*


Ok lagi skrip macam tue.. kalu skrip macam aku post nie.. mesti insurans telemarketer kat luar saner raser bengong...

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...