Monday, November 20, 2017

Kisah jururawat menyeru seluruh rakyat jelata mencarum Takaful/Insurans

Saya copy dan paste dari FB Neysah Pozzie

Saya ada tag nama Agen-agen insurans yang saya kenal di ruangan komen saya untuk anda refer. Sesiapa pun nak promote insurans korang di ruangan komen saya anda dipersilakan. Thank you
------------------------------------------------------
Selaku jururawat di Hospital Swasta selama 6 tahun ni, kakcah nak menyeru seluruh rakyat jelata yang baca status ni :

BELI insurans medical insurans nyawa or segala insurans yang ada di muka bumi ni untuk kebaikan hidup anda dan keluarga anda. Kakcah yg dah tersedia ada coverage company ni pun tak cukup okay!

Kalau ada yang serendah rm100 pun tak apa. Grab je! Jadikan kewajipan,
" start je kerja, gaji aku wajib tolak insurans bulanan "

Contoh demam biasa. Viral fever je pun. Awak akan lemau selemaunya. Nak makan minum pun tak lalu. Ada medical card, boleh admit. Masuk ward, nurse cantik mcm kakcah ni jaga. Masuk drip. Bagi ubat. Layan korang seperti anak raja. Tak nak ke?

Korang pun boleh cepat sihat. X yah susah payah struggle mereput meneran mengerang kesakitan sorang-sorang kat rumah seperti kura-kura kehilangan cangkerangnya.

Contoh accident patah sana sini, tetiba jari terkena pisau terputus dua time tengah potong halia nak masak sup belut untuk suami tercinta, sanggup ke tunggu berjam lamanya mengetap bibir giliran untuk jahit hari tu? Ada medical card? Straight away less than an hour dah siap tercantum jari tu kakcah jahitkan sulaman sekemas almari kakcah.

Tahniah pada anda yang dah ada insurans. Anda bijak. Yang masih belum ada, cari lah insurans sebijaknya. Baca policy baik2.

Kalau nak boleh hubungi saya atau ejen yang anda kenal.

mbk
https://api.whatsapp.com/send?phone=60192853910

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...