Monday, August 17, 2015

Income replacement : Pengganti pendapatan yang sudah hilang

Ditujukan khas untuk lelaki yang bergelar Ayah, Suami, Abang, Anak...

Jika sudah bermedikal kad atau tak mampu bermedikal kad, saya sarankan ambil life atau upgrade coverage yang sedia ada untuk income replacement

RM81,982.61 yg diterima oleh ibu tunggal ini adalah INCOME REPLACEMENT yang di ambil oleh suaminya ketika masih hidup dulu. suaminya meninggal dunia akibat kegagalan fungsi hati setelah 6 bulan mengambil Takaful. RM80,000 adalah sangat bermanfaat utk ibu dan 4 anak. Walaupun x banyak, tp better dari takde langsung. 


Nota Cik Puan MBK:

Sebelum sign pape sila pahami terma dan syarat.dulu agen aku sdiri perli sign amik insurans anak beranak,polisi dah khatam belum..mmg akui xpernah baca.

So bila baca dah paham.dulu mmg bodoh siap suruh suami bhentikan sbb bayar tp xsakit pape.tp bila dh kena..mmg aku rasa bbaloi ambil insurans,mmg mtk suami tambah premium.bilik selesa,layanan,rawatan.sdiri nampk bila anak demam masuk private cara pengendalian kerajaan dan swasta bbeza,dr segi ubat pun.

mbk
perunding takaful
0192853910

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...