Friday, January 18, 2013

Musim mengawan

Holla semua..

sori kalau tajuk 18Sxxxxxssss.... memang tahun nie musim mengawan.. dok pening dan kalut ribut dok buat persiapan kakak nak kawin hujung bulan nie.Adik bulan 5 pulaks. huhuhuhuhu.. Kad kawin ada yg tak hantar lagi.. list pun dok asyik ader yg baru hari-hari. ader pulak yg tak sempat nak call lagi... Dok jiwa kacau nie.. thanks to metallica.. dok layan lagu rock otai nie di hari jumaat yg mulia. huhuhuhuhuhuh.. heheheheheh.. hahahahahah.. tenag sikit jiwa nak buat guest list nie... Metallica 4 everrrrrrrrrr


Layan lagu metallica nothing else matter.....

semalam ader attend training untuk insurance Annual planning. Satu hari disaner.. punayer lah panas bontot nie.. tapi tak palah kan.. dah nak cari ilmu dan macam man nak educate customer pasal kebaikan insurans nie.

Sati Ulmu yg saya dapat dari sharing bro kiter nie.. pasal insurans boleh dunakan untuk property.. Nie yg best nie.. Mesti korang heran kan!!. aku kelmarin pun heran macam korang.. apa laks kaitan Takaful ngan property. Apa yg aku tahu insurans nie untuk life insurans jer.. tuelah korang.. tak tahu.. termasuklah aku.. Tunggulah aku citer pasal Takaful ngan property..

Banyak pulak faedah yer..

Tunggu dilain entry. nak tolong settle kad jemputan nie laks..

xoxoxo


No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...