Monday, July 27, 2015

Luahan hati seorang ejen bahagian 2

Sbg agen, memang T/jawab saya up to date pyment client..supaya kami nak pastikan status polisi dan medical card aktif..
Tuhan jela tahu betapa tebal muka saya tiap bulan mintak client setelkan takaful mereka.. Ada yang marah, ada yg serabut, tapi bila tugas dan tanggungjawab maka biarlah kena marah asalkan tidak dihina bila saat client kecemasan sebegini..
Bagi yang nak stop polisi, fikirlah dua kali..kita rasa susah dan rugi saat kita selesa, tapi bilamana keadaan sebegini, kita akan menyesal tak sudah..
Mohon maaf jika ada yang terasa..
Ambiklah iktibar..


mbk
perunding takaful
019-2853910
T_T https://www.facebook.com/mardiyah.kamarudin

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...