Friday, November 22, 2013

Edisi feeling Happy : Alhamdulillah dapat tolong share kepoweran Takaful (ADER GAMBAR CLAIM ELAUN HOSPITAL)

Just nak share dengan Takafulovers and non believers...

Semalam pergi melawat client saya sambil nak tolong buat claim pre-hospital. Anaknya masuk spital KPJ Ampang puteri 3 hari akibat viral fever n ulser mulut. Anaknya baru umur 1 tahun. Saya sungguh terharu biler client saya ucapkan terima kasih kerna kenalkan Takaful. Baru saya tahu, company tak cover medikal anak. Client saya kata nasib baik ader medikal kad. Kos rawatan dah RM3,000. Kalau tak pening jugak kepala nie. Saya hanya tersenyum dan bersyukur kerna dapat kenalkan Takaful.



I'm feeling so happy today....





ps:// alhamdulillah.. tuaian Takaful sudah nampak hasil

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...