Takafulovers

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...

Tuesday, January 31, 2017

Cuba fikir sendiri, kalau anda sakit kritikal seperti kanser. NAK PAKAI DUIT TAK?



Nak mohon Takaful ni mudah, jangan rumitkan dengan nak kaji lama lama. 

Cuba fikir sendiri, kalau anda sakit kritikal seperti kanser. NAK PAKAI DUIT TAK? 

Tipulah kalau cakap tak payah pakai duit.

So, kalau kena pakai duit, cukup tak simpanan nak tampung kos sara hidup bila dah kanser? 

Berapa banyak duit nak pakai? 

Let say RM400,000 tunai untuk beli ubat .

Cukup tak simpanan RM400,000 nak pakai? 

Kalau ada pun, sanggup tak kasi kat orang RM400,000 tu? 

Harta yang boleh diwarisi kepada keluarga, tapi anda sibuk nak wariskan kat hospital

Ada duit simpanan ke, takde simpanan ke, anda tetap perlukan Takaful. Samada nak wujudkan tabung segera atau nak lindungi harta kekayaan yang anda sudah kumpul bertahun lamanya

kredit: FB Azha Syazri Azizan

mbk
0192853910

No comments: