Monday, January 12, 2015

Catatan ringkas kegiatan ko kurikulum (Kisah Seorang Ejen)

Tahun 2015


Tahun 2015 nie memang banyak dugaan, rajau dan duri. Moga di permudahkan segala urusan.

1. Belanja keluarga
Komisen dapat awal .. Alhamdulillah. Niat di hati memang nak belanja keluarga. Nak buat sedekah. So, diatas permintaan yang ramai, adik pilih restaurant Me'nate (Bahasa Perancis yang bermaksud potongan daging). Kalau yang tak arif sebutannya maka ia akan berbunyi menate. heheeheheheh... Saya highly recommend datang sini kerna sesuai dengan nama restaurant itu, memang pakar mengenai daging. Sama ada daging lebu atau daging kambing. Saya dan family just lepak kat Me'nate cawangan setapak.

credit to: http://www.eyriqazz.com/2014/11/menate-steak-house-steak-terbaik-di-kuala-lumpur.html

credit to: http://www.eyriqazz.com/2014/11/menate-steak-house-steak-terbaik-di-kuala-lumpur.html
Tengok harga, terbeliak sekejap biji mata. Range harga untuk steak kambing/lembu dari RM40+ sehingga ratusan ringgit bergantung kepada bahagian yang dipilih. Takpelah, bukan selalu, on special occasion, apa salahnya kan?
2. Appointment dengan pengusaha Tadika


Untuk tahun 2015 nie nak fokus EBS (employee benefit scheme). Insya Allah. Saya cuma membuat perkongsian mengenai manfaat yang akan pekerja dapat dengan anda Takaful berkelompok untuk pekerja. Buat masa nie, hanya fokus untuk Personnel Accident, Penyakit kritikal, kematian, income untuk cacat kekal menyeluruh dan khairat kematian.


3. Pre Annual Planning Workshop 2015
Nak tahu jugak target untuk tahun nie dan actual yang akan saya dapat setiap quarter. Ok ker tak ada ok. Keputusan nya semua atas kemahuan kita. Terima kasih pada semua pemimpin agency SIXMA.

Cuba teka? Di mana saya?

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...