Thursday, April 19, 2012

Abang.. Mari Bang Dengar Pasal Takaful Sekejap


Salam............. \^o^/

Saya agent insurans untuk Prudential.

Untuk orang Islam kita kene ambil Takaful compare Insurans Konvensional

Prudential ada Takaful bernama PruBsn Takaful. Join venture with BSN (Bank Nasional Berhad). Takaful ini berserta Medical Card yang membolehkan kita masuk hospital free je.

Betul memang banyak orang muda tidak mahu mengambil insurans. Sebab muda lagi takde penyakit.

Anda kene tahu, ambil insurans waktu muda la bagus. Sebab insurans takkan cover kita jika kita ada penyakit tua nanti.

Contohnya, batu karang

Sekarang umur 24 tahun , sudah amik insurans. Umur 30 kene batu karang and nak operation RM10k. Second operation RM15K. Total 25K. Tidak termasuk penginapan tu.
So insurans akan cover.

Tapi jika umur 30 tu dah tahu ada penyakit batu karang tapi baru terhengeh hengeh nak amik insurans.. Pre-exisiting disease before taking insurance. not covered..

So muda la bagus.

Anda ingin tahu lebih pasal insurans. email saya di mardiyah79@gmail.com

Insurans tak mahal RM100 sebulan sahaja.(paling minimum)

Ada orang kata, insurans rugi je.. baik simpan sendiri

Ok. Simpan sendiri pun boleh.

RM100 x 12 = RM1200

Konon la dah simpan 3 tahun = ada RM3600

Tetiba sakit, kene rawatan berharga RM16k.. mane nak cari duit?

so itu la bagusnya insurans

So pk pk la

email saya di mardiyah79@gmail.com

saya akan telefon anda. Anda tidak perlu membazir duit menelefon saya.

Apa lagi faktor untuk memilih insurans..

pilih la ejen yang dekat dengan anda. ejen yang akan bertanggungjawab menolong anda claim insurans bile anda susah nanti.

jangan cari ejen yang hanya nak jual sahaja dan kemudian senyap.

bila anda terlantar , anak bini tak tahu macam mana nak claim.. so saya sebagai ejen bertanggungjawab menolong anda.

saya bekerja ada 2 motif

1. menjana pendapatan
2. menolong orang dalam kesusahan.

Insyaallah anda tolong orang lain dalam kesusahan, kita akan murah rezeki dan dirahmati Allah.

Pesanan saya kepada ejen ejen lain.. buat la after sales servis .. jgn hanya mengejar money..

sekian

MARDIYAH

mardiyah79@gmail.com

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...