Wednesday, September 29, 2010

www.insuranceinfo.com.my

Assalamualaikum dam salam 1 Malaysia,

Di waktu pagi yang hening, damai dan indah diikuti angin sepoi sepoi bahasa, aku menaiki kereta kembara DVVT meluncur laju ke arah Damansara....Sampai saja ke destinasi, aku terus masuk ke Prudential kios dan menunggu giliran untuk membuat pembayaran insurans premium... Sambil melihat sekeliling bilik yang agak sempit itu, aku terpandang beberapa buku kecil yang berwarna kelabu dan perang. Aku terus mengambil dan membaca nya, aku terus tersenyum dan berbisik dalam hati "This is it".. Info yang aku cari selama ini.... Apaka buku kecil itu? Jeng... jeng...jeng...jeng.....buku kecil ini amat berguna kepada sesiapa yang ingin maklumat atau info mengenai insurans sama ada insurans konvensional atau Takaful.. Sesiapa yang berminat, bolehlah melayari ke http://www.insuranceinfo.com.my/. Apa yang korang nak tahu pasal insurans semua nya diterangkan dalam web site. Siap ada memberi panduan penting apabila membeli insurans, tempat aduan insurans kalau korang rasa tertipu atau ditipu dan macam macam ader....... Maka layarilah http://www.insuranceinfo.com.my/ untuk maklumat lanjut.

Siapalak aku ini? Aku hanyalah seorang penjual insurans... sob sob sob

mardiyah79@gmail.com: 019-2853910

No comments:

Featured Post

kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye

Salam, kalau sesapa nak quotation boleh bagi details ye. Takaful bukanlah jaminan kesihatan, tapi mengelakkan kita mnggunakan simpanan untu...