Saya paling tak suka tiap2 bulan buat calls tanyakan pasal payment takaful. Dah macam ceti rasernyer.. hohohohohohohoho. Bukan untuk kayakan diri sendiri tapi dah jadi amanah. Kang kalu Takaful lapsed kang kitaorang juugaakk yg susah. Bukan nyer apa takut jadi kes adik nie hahhh.. Seperti diceritakan oleh agent nie... ceduk dari forum...
Innalillah..Pagi2 dapat cerita yang kurang baik..kita doa kan Adik ni cepat baik..dan kecederaan dia tak terlampau serious Dan tiada sebarang kecacatan.. Dikongsikan oleh kawan saya..
Pagi2 ni client dia msg..bertanya kan polisi insurans anak beliau..sebelum ni dah berkali2 ejen hantar friendly reminder untuk ingatkan pasal payment..pasal polisi lapsed..memang malang tak pernah bagi bau..polisi dah lapsed Dan tiba2 pagi ni anak kene air panas..yang sangat menyedihkan bagi saya ..reason tak nak bayar insurans anak,sebab "nak beli kereta estima"..
Client2 kalau ejen remind untuk payment yang tertunggak..kami hanya jalankan tanggungjawab yang telah diamanahkan..bukan kerana kami nak kaya dengan banyaran insurans anda yang seratus dua tu..tapi kerana ia adalah amanah anda sendiri kepada kami..
Semoga anda semua terhindar drp sebarang musibah..selamat membayar premium insurans untuk pastikan polisi anda sentiasa inforce....
Gambar sekadar hiasan |
No comments:
Post a Comment